بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

تحلیل داستان بزبز قندی



آنچه در داستان بزبز قندی بیشتر از همه به چشم میخورد و شک برانگیز است ،رفت آمد مادر بچه هاست به گونه ای که هیچ وقت در خانه نیست و گرگ نابکار از همین خلاء استفاده میکرد.

ادامه مطلب ...

چرا میگن؟

میگن بایه گل بهار نمیشه،ولی من گلی دارم ک با اون همیشه بهاره. 

میگن اگ خوابت نبرد،ستاره هاروبشمارتاخوابت ببره،ولی من یک ستاره ک بیشترندارم. 

میگه من ب اندازه دنیا .... دوستت دارم.پس چرا میگن دنیا خیلی کوچیکه؟

میگن شب ماله عاشقاست،پس چرا عاشقاصبحها سرحالن ؟ 

میگه خیلی خوب شناختمت،چندروزبعدمیگه،توروهنوزنشناختم. 

میگه،این حرفی ک میزنم بین خودمون باشه،اصلا یه گوشتودرکن،یه گوشتودروازه،ولی ،دوتاگوشش درمیکنه،دهنش دروازه. 

.

میگه چندوقت بودندیده بودمت،دلم واست تنگ شده بود 

منم تازه فهمیدم چرانفس تنگی داشتم ...

خورده حرفای من ...

گفتندعشق ، آوردندنیاز
گفتندنیاز ، آوردندناز
گفتندناز ، آوردندخریدار
گفتندخریدار ، صدازدند
گفتند ...  آه...
و حال!عشق نیازنازاست!
خریداری نیست ک بگوید،نازت را نیاز،خریدارم،چند؟به جان میخرم.
دیگرنیست...
 

  

 

...

ادامه مطلب ...

زاویه جادویی ۷۰ درجه، برای فروش بیشتر لپ‌تاپ‌ها در فروشگاه‌های ا

«فوربس» در مقاله جالبی نوشته است که هر روز، اول صبح کارکنان اپل در فروشگاه‌های اپل، آی‌فون‌هایشان را به دست می‌گیرند، اپلیکیشنی به نام Simply Angle را اجرا می‌کنند تا با کمک این اپلیکیشن‌ها لپ‌تاپ‌ها را دقیقا به اندازه ۷۰ درجه باز کنند. دقت کنید! ۷۰ درجه و نه مثلا ۷۱ درجه یا ۶۹ درجه!

اما این کار برای چه انجام می‌شود؟
 

ادامه مطلب ...