بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

سه تار من

            

                                 

                                   

                                    نالد به حال زار من امشب سه تار من

                                     این مایه ی تسلی شب های تارمن

                                    ای دل ز دوستان وفادار روزگار

                                    جز ساز من نبود کسی سازگار من

                                در گوشه ی غمی که فراموش عالمی است

                                     من غمگسار سازم و او غمگسار من  

                                                                               

                                                                              (استاد شهریار)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دیگه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
یکم تلاش کن بیشتر هم به من سر بزن هم بیشتر اپ کن دیگه ای بابا
بهکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد