بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام یلدا + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام یلدا 


(آهنگ و تنظیم : امیر توسلی – فلوت: ناصر پورالحسینی – گیتار: میلاد نودست)





مــســت بگو راســت بگو…..تا شب یلداست
بگــــو
تا نفسی هست بگو….هرچی دلت خواست
بگــــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم…
خـــســتــه از این پنجــره ها…منتظرت
قاب شدم
گریه بر این حال کشید…..اشک بر این
فال کشید
بر تــن بی دست خـــدا….نقش دوتا
بــال کشـیـد
خار شدم…..پست شدم…..با همه…یکدســـت
شـــدم
تشنه ی بی آب شدی….نیست از این…هسـت
شـــدم
مســت بگو راســت بگو……تا شب یلداست
بگـــو
تا نفسم هست بگو…..هرچی دلت خواست
بگـــو
خسته و بی تاب شدم….محو شدم
خواب شدم
خســته از این پنجــره ها…منتـــظرت
قــاب شدم

 



دانلود با کیفیت 320


آهنگ زیبایی هست.پیشنهاد میکنم دانلود کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد