بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

لعنت به من چه ساده دل سپردم

همیشه مازیار حرف دل دلشکسته های بی دل رو زده که دلشون رو دادن به یه دلدار که به جای نگه داشتن دلشون...زدن دلشون رو شکستن

...

لعنت به من ... که ساده دل سپردم...

لعنت به من ... چه ساده دل سپردم...



لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم


دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد


یکی بگه که ماه من کی بوده
مصوب گناه من کی بوده


سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود


تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد


یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد


لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم


دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد



دانلود این ترانه واقعا زیبا

نظرات 2 + ارسال نظر
من شاید ... چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.black-white-007.blogfa.com

aaaaaaaaaaaaAhhhhhhH

Niloufar پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://bahaneh91.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد