بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

«احساس» مهدی مدرس

 «احساس» مهدی مدرس






حالا چند روزه که رفتی
چه سخته روزگار من

....


احساس



همین احساس برام بس بود
که تو بودی کنار من
حالا چند روزه که رفتی
چه سخته روزگار من

همین احساس برام بس بود
که از حالم خبر داشتی
ولی رفتی تو از پیشم
تو کابوسو برام ساختی

ازت خواستم فقط باشی
تو باشی قلبم آرومه
همین احساس برام بس بود
همین احساس چقد خوبه

همین احساس برام بس بود
بی تو حالم چه داغونه
تموم خاطرات من
همه مُرده چه نابوده

بیا برگرد کنارم باش
از این دوری شدم عاصی
دلم رو دست تو دادم
تو این احساسو میشناسی

ازت خواستم فقط باشی
تو باشی قلبم آرومه
همین احساس برام بس بود
همین احساس چقد خوبه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد