بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

سیب

  

تو به من خندیدی  


و نمی دانستی 


من به چه دلهره از باغچه ی همسایه 


سیب را دزدیدم

 

                               

 

باغبان از پی من تند دوید 


سیب را دست تو دید 


غضب آلود به من کرد نگاه 


سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک 



 

و تو رفتی و هنوز 


سال هاست که در گوش من آرام آرام 


خش خش گام تو تکرار کنان 


می دهد آزارم 


 

 

و من اندیشه کنان 


غرق این پندارم 


که چرا 


خانه ی کوچک ما سیب نداشت.

 

 

                                                                             "حمید مصدق"

نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درآمد میلیونی در خانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ http://girle.rzb.ir

اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://girle.rzb.ir مراجعه نمایید

اینم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد