بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

دریا دریا ...

دریا دریا ای پر از خروش و غوغا

دریا دریا ای شکوه زیبایی ها

دریا دریا گنج خفته ی اسراری

دریا دریا عشق مرده در خود داری




ادامه متن و دانلود

عشق گریزانم را زمن مگیر ای دریا من تنها می مونم

اگر بگیری او را جدا از او با غمها من تنها می مونم

دریا دریا در آن نیمه شب تابستان

شاهد بودی که بستیم من و آن گل پیمان

اکنون چون گل در آغوش تو او بشکفته

دریا دریا گلم را تو به من برگردان

عشق گریزانم را زمن مگیر ای دریا من تنها می مونم

اگر بگیری او را جدا از او با غمها من تنها می مونم

دریا دریا ای پر از غم پنهانی

دریا دریا ای که خسته از طوفانی

دریا دریا در سیاهی این شبها

تنها تنها تو غم مرا میدانی

عشق گریزانم را زمن مگیر ای دریا من تنها می مونم

اگر بگیری او را جدا از او با غمها من تنها می مونم

دریا دریا در آن نیمه شب تابستان

شاهد بودی که بستیم من و آن گل پیمان

اکنون چون گل در آغوش تو او بشکفته

دریا دریا گلم را تو به من برگردان

عشق گریزانم را زمن مگیر ای دریا من تنها می مونم

اگر بگیری او را جدا از او با غمها من تنها می مونم .....



Ramesh - DarYa DarYa -Download

نظرات 1 + ارسال نظر
Niloufar جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://bahaneh91.blogsky.com

دریا...

آخییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد