بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

تیمارستان عشق

وقتی صدایت راشنیدم ... نگاهی ندیدم.
در تیمارستان عشق ... کسی بجزهمرنگ من نیست.

وقتی نگاهت رادیدم ... بازهم عاشق شدم.
ولی بازهم همانجابود ... روی تخت تیمارستان عشق بودم

گفتی دیگرخوابم رانبین ... یک تیمارستان بهم ریخت ... وقتی دیدمت درخوابم

شکوه نگاهت راصدباردیدم ... ولی کاش توهم همرنگ من بودی ... وقتی ک خوابت رامیدیدم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید


حرف من این است ... دوستت دارم ... فقط همین

من ... دوست داشتن ... تیمارستان ... ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Niloufar پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://bahaneh91.blogsky.com

اینو جدید گفتی؟

شاید آری شاید نه
همگان میدانند

Niloufar پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://bahaneh91.blogsky.com

عجب!
من که نفهمیدم!!

نه.قدیمیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد