بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

دیگر نمیشمارم...


بشمارم؟

یک دو سه...ده
حالابایدپیدایت کنم!
گفتی دوباره فرصت بده،دوباره بشمار.
یک دو سه ... ده
دنبالت میگردم،پشت ابرها،پشت ماه،پشت ستاره،پشت آسمان راهم گشتم...
نیستی،
گشتم،
و بازم نبودی!
تونمیدانی چقدر دوست داشتم پیدایت کنم.گلی را ک چیدم کنارموهایت بگذارم و آن دست بند دانه اناری را دستت کنم.
نبودی...
وحالا.این شمردن ها را از بر شدم.ولی دیگر نمیشمارم.
نکند ک بازهم چشم بگذارم و پیدایت نکنم.
مگر پیدایت کرده ام!!!


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید


نظرات 1 + ارسال نظر
Niloufar پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://bahaneh91.blogsky.com

آخی...
گمش کرده بودم.خوبه ک اینجاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد