بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

بهانهء زمستانی ترین بهار

برگی از نوشته های رهگذر از سر دلتنگی...

مجموعه SMS های دلنشین (1)

مجموعه SMS های دلنشین (1)



انقد وضعیت حساب بانکیم قشنگه
که وقتی از طرف بانک واسم
SMS میاد
آخرش یه
LOL هم نوشته!!

 ...
Seyyed Bakhtiar Najafi


پشـــــه ای که 6 طبـــــقه میـــــاد بالا،

حقشــــه کـــــه نیــــش بزنـــــه.

زحمت کشیـــــده.... متوجه ای!؟؟
 
 
 
کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه،
 
بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی،
 
این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!


 

 


 
شاید یکی از اولین سوالاتم تو اون دنیا این باشه که:

خدایا!چرا اسمشو گذاشتی "خربزه"؟

خب این میوه دچار اسکیزوفرنی میشه تو جامعه..! 

 
 
 
فقط تو ایرانه که کارت شارژی رو که مغازه دار 4700 میخره ،
ما 5500 میخریم ولی 4900 شارژ میکنه
و بهش میگن 5000 تومنی !!
 

 
 
 

 
 
 
 
بابام وقتی عطسه میکنه ،سریع میگه HTC،
 
وقتی دو بار پشت سر هم عطسه میکنه ، سریع میگه HTC HD ،

ما منتظریم تا از سازمان تبلیغات بیان بابامو ببرن ..!
 

 
 
 
 
سه تفنگدار چهار نفر بودن
 
و سه تار هم چهار سیم داره!

بنظرم تو هنر سه یعنی چهار
 

 

 
 

یک کشتی در حال بارگیری چندین هزار تن جوراب در چین است ،
همه با هم دعا کنیم سالم و بموقع برای روز مرد به ایران برسه ..
 
 

 

 

 
 
 از نظر هندوانه ،

تمام انسانها چاقوکش هستند ... !
 
 


 
 
گوجه ش مال ورامینه،

خیارش مال مازندران،

پیازش مال دماوند!

اونوقت اینا رو که خورد میکنی، میریزی تو کاسه

میشه : سالاد شیرازی ..!!!! 

 


 


 
به بابام میگم بابا تحریم ها شدید تر بشه یعنی آینده من چی میشه؟

بابام یه نگاه عاقل اندر سفیه به من کرد و گفت:
 
تا حالا که خوردی و خوابیدی از این به بعدم همین کار رو بکن !!!!!

 


 
 


 
دقت کردین وقتی از زندگی یکی میای بیرون

از فرداش خودش روز به روز, رو فُرم تر و خوشگلتر میشه

باباش روز به روز پولدارتر و ...

مث اینکه این وسط فقط تو جلو پیشرفت کل خانواده شون رو گرفته بودی؟!

 
 


 
به داداش کوچیکم میگم یکم ورزش کن مثل من هیکلت ورزشکاری بشه.

برگشته بهم میگه:
 
تو که هیکلت مثل آدم دست راستی میمونه که با دست چپ نوشته باشه!!!!!!!!

 


 

 

 

 
 
 
یه سواله فنی:

چرا فوت سرده و ها گرمه؟
 
مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا فوت میکنی سرده و ها میکنی گرمه ؟
 
 
 
 
 
 
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی
 
طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی.
اونوقت یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر
 
وقتی موهاتو میبینی مثله اینه که 10 تا گاو سرتو لیس زدن!!
 
 
 
 
 


 
 
یکی از معضلات ذهنی من اینه که:

وقتی از کسی میپرسم : چای میخوری؟

میگه : خیلی ممنون

آخه لامصــب چرا تشکر میکنی؟

بالاخره بیارم با نیارم!!!
 
 
 

 

 

 
 
 
دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خوشگل و ناز توی یه سانتافه بود ...

براش دست تکون دادم ، اونم همینکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !

خلاصه عشق وصفا و صمیمیت .. خیلی خوشگل داشت پا میداد

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دست دوستم یه گوشی ایفون دیدم حسودیم شد
 
اومدم خونه به مامانم میگم من یه اپل میخوام!

یه لبخند مرموز زد!

شب که بابام اومد دستش یه پلاستیک سیبه
 
مامانم میگه تو فک کردی من وبابات انگلیسی بلد نیستیم!
 
 

 

 

 

 

 
به پسرعموم میگم کنکور ارشد چیکار کردی بلاخره شیرینی میدی یا خرما؟

میگه شیرینی خرمایی
 
میگم چطور مگه؟!!

میگه آخه مجاز شدم ولی رتبم زیاد خوب نیس!!!

 


 

 
 
 
دیروز تو خیابون با رفیقم داشتیم ول میگشتیم، یه دختره (چندان جذابم نبود ) آمار داد!

رفیقم کیلید کرد که برو بهش شماره بده!

امروز صبح دختره زنگ زده نه سلامی نه علیکی میگه ماشین داری؟!

من: آره پراید دارم

دختره: نه تو اونی که میخوام نیستی ....!!
 
 
 
 


 
طرف نه درسی خونده

نه کار درستی داره و نه ماشین و خلاصه هیچی نداره

ازش میپرسم زن نگرفتی:
 
لامصـــب با اعتماد به نفس کامل میخنده میگه : هنوز دُم به تله ندادم داداش

یکی نیست بگه آخه با این وضیعیتی که تو داری خودت تله ی فیل کشی!!
 
 
 
 

 
 
یه روز رفته بودم مغازه عطر فروشی دوستم
 
یه اقایی اومد تو خیلی با اعتماد بنفس گفت ببخشید عطر آبی برای مرد دارین ؟؟
 
من و دوستم گفتیم چی؟؟
 
دوباره همون رو تکرار کرد بعد دوستم گفت نه
 
یارو تشکر کرد رفت بیرون.
 
بعد ما فهمیدیم منظورش( بولو فور من ) بود!!
 
 
 

 
 
 
یه بار یارو نصفه شب مزاحم شده بود ...

برداشتم میگم بعله !؟

میگه خوابیدی؟

میگم نه اینجا هوا روشنه چطـــُـــ !؟

میگه:عــــه ؟

مگه کوجایی ؟؟

گفتم من آمریکام ...

یارو ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد!!!
 
 
 
 
استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟

شاگرد: عروسی

استاد: نخیر منظورم اینست که چکاره میشوی ؟

شاگرد: داماد

استاد: منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟

شاگرد: زن میگیرم

استاد: احمق ، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟

شاگرد: عروس میارم

استاد: لعنتی ، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهد ؟

شاگرد : نوه!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد